ummiku pahlawanku..


pagi2 buka facebook dan google+, banyak temen2 yang update statusnya tentang ibu..ternyata saya lupa kalau ini memang hari ibu, akhirnya saya sempatkan untuk sms ummi saya yg jauh disana..menanyakan kabar baiknya dan pastinya doa kepada anak lelaki pertamanya ini...heheheh


oke..soal ummi lagi.. jika kamu tanya siapa pahlawan baik itu pahlawan sejarah kemerdekaan bangsa ataupun pahlawan international, bukan Bung Karno, buung tomo, Jenderal Soedirman yang saya jawab, tetapi Hanya UMMI-ku seorang..

Kasihnya sepanjang masa..dan saya yakin ummi-ku adalah ummi terbaik di dunia..heheh
sudahkan temen2 mencium keningnya hari ini..ataupun sekedar menemaninya dan bercerita berdua..sungguh momen yang tak akan pernah tergantikan oleh apapun

Keep sharing n caring your Mom..



Thursday, December 22, 2011
Posted by:Unknown ON: Thursday, December 22, 2011

About Maula Nurul Khakam

Maula Nurul Khakam1989 | I'm an Electrical Engineering in ITS Surabaya Indonesia | maniac in power electronic and automation | i've dream to combine green energy resources with education and food >> Trust Me, I'm an EngineerRead More »